Geoblog.pl    mirek    Podróże    Za wielką wodą... :))    4 miesiące ciężkiej pracy i dobrej zabawy:) - wschodnie wybrzeże USA

4 miesiące ciężkiej pracy i dobrej zabawy:) - wschodnie wybrzeże USA

Stany Zjednoczone
Stany Zjednoczone, Devon

I stało się- 17ego maja czwarty raz wylądowałem w Nowym Jorku. Z jednej strony radość z możliwości odwiedzenia rodziny i znajomych, mozliwości szwędania się po "Wielkim Jabłku", gdzie zawsze dzieje się coś ciekawego- wystepy uliczne, time square przypominający mrowisko z milionem turystów dziennie i cudowna panorama miasta z Empire State Building. Niezwykle alternatywne miasto, jednak 3 dni wśród drapaczy chmur stanowczo wystarcza na dłuuuugi czas....kto był wie o czym mówie ;)

Cel tego wyjazdu nie był jednak turystyczny- miałem przyjechać, zarobić pieniadze, zrobić kurs pilota, o którym zawsze marzyłem i z podniesiona głową wrócić do Polski. Na miejscu okazało się, że ze względu na wzrost cen paliwa, na szkołe lotnicza mnie nie stać, a do Polski nie bardzo mam po co wracać, bo na żadną uczelnie papierów nie składałem. .......jednym slowem załatwiłem sobie najdłuższe wakacje życia!!! :)
Planów była masa- miała być wyprawa dookoła świata z nieznajomymi zapaleńcami z neta, miały być Karaiby i jeszcze wiele, wiele innych rzeczy miało być...... ostatecznie jest bilet do Limy na początek października i plan szwędania się po Ameryce Południowej z Kamilą Szymanowską, która od 2 miesięcy podróżuje po Peru i Boliwii :))

Póki co, przede mną jeszcze 1, 5 miesiąca pracy w spokojnym Devon, fajnych imprez z wypasionymi amerykańskimi i polskimi sasiadami, kilka wypadów do stolicy hazardu wschodniego wybrzeża- Atlantic City i dobry obiadek w Waszyngtonie ze znajomymi.

Pozdrawiam !!!
MIREK

kosiarkiewicz_junior
kosiarkiewicz_junior - 2008-08-19 04:36
o, bardzo ładnie Mirek, bardzo ładnie. pisz jak najwięcej, zwłaszcza z Peru!

pozdrowienia.

Asiek
Asiek - 2008-08-22 14:00
Chociaż Twoje plany legły w gruzach, to jednak nie wyszedłeś na tym najgorzej! ;) Przynajmniej czekają Cię wspaniałe chwile, zwiedzanie i maksymalnie dużo dobrej zabawy. No i jest pozytywnie! ;) Viva dziecięce nastawienie! No. ;D
No i opisuj, opisuj wszystko (no może tylko większość).
Zapisałam sobie adres ten w ulubionych i będę tu zaglądać! :)

Pansiorek
Pansiorek - 2008-08-24 21:08
Mirek z calego serducha zycze Ci jak najwiecej podrozy i slicznych zdjec z wyjazdow. Wierze w Ciebie, bo wiem ze jak postawisz sobie cel to zawsze do niego dotrzesz. Takich ludzi jest bardzo malo i jestem dumny ze mam takiego przyjaciela. Choc z niecierpliwoscia czekam juz na Twoj powrot, bo nasze drogi sie troche rozjechaly po swiecie, ale w rodzinnym miescie musimy sie spotkac.