Geoblog.pl    mirek    Podróże    Za wielką wodą... :))     oaza HuaccaChina

Peru
Peru, Ica

Hola!!
Niestety musialem uciekac z Pisco, bo jednak nie mam tak wiele czasu jak mi sie wydawalo.....w fajnych miejscach troche szybciej leci. Dojechalem dzisiaj do Ica i wlasnie siedze w jednej z knajpek w oazie Huaccacina. Mimo, ze cholernie turystyczne miejsce to wciaz robi wrazenie. Niewelkie jeziorko otoczone 300 metrowymi wydmami, z ktorych zjezdza sie na deskach- sandboarding- najlepsza rzecz na swiecie. Dawno sie tak dobrze nie bawilem!!
Poznalem Kanadyjke, Szwajcarke i Anglika - wszyscy podrozuja po ameryce poludniowej od kilka miesiecy, albo tak jak ja dopiero zaczynaja. Troche jestem padniety po wyglupach na pustyni dlatego uciekam do ekipy smakowac pisco- narodowy trunek tego niezwyklego kraju.

Salut!!! :)

Agnieszka
Agnieszka - 2009-04-05 15:11
Nie znam Ciebie człowieku, ale dziękuję Ci po stokroć :) Zainspirowałeś mnie do podróży!Po tym semestrze biorę urlop dziekański i wyruszam na podbój Ameryki Południowej :) Jesteśmy z tego samego miasta i pokazałeś mi, że można więc i ja spróbuję. Pozdrawiam Cię wraz z moją towarzyszką podróży! :)))